בלוג

איך בוחרים אקדח

בחירת האקדח מתבססת על 3 פרמטרים עיקריים

אחיזה, נשיאה ותקציב. בעוד אשר אחיזה ונשיאה הם הפרמטרים החשובים יותר

בחירת האקדח מתבססת על 3 פרמטרים עיקריים : אחיזה, נשיאה ותקציב. בעוד אשר אחיזה ונשיאה הם הפרמטרים החשובים יותר, לתקציב משקל מופחת בקביעת ההחלטה. מדוע? משום שאקדח אינו משמש אותנו לשנה וגם לא לשנתיים אלא ל- 5-10 שנים לפחות. יחד עם זאת, חשוב להכיר מחירי שוק של האקדחים הרלוונטיים עבורכם.
קיימים פרמטרים נוספים בחשיבות קניית האקדח כמו כמות כדורים במחסנית משקל ההדק סוגי כוונות שיש לאקדח (פרמטרים אלו הינם מותרות )

אקדח Glock 19 Gen4 אוסטרי

אקדח גלוק 19 דור 4 מספק לכם את כל היתרונות של כלי נשק קל משקל. סוג האחיזה פול סייז (Full size) , עם ידית אחיזה נוחה, משקל קל ומבנה קטן. אידיאלי לנשיאה בזכות מגוון נרתיקי אקדח הרחב שקיים לדגם זה.

אקדחי Walther: PPQ Sub compact או PPQ M2

Walther PPQ M2 הנו אקדח פול סייז (Full size). זו בחירת אקדח מושלמת למי שמחפש מרווח גדול באחיזה. מפאת גודלו ומשקלו יחסית לאקדח מהמשפחה משקלו קל . לעומת זאת, ה- PPQ sub compact  הוא דגם קטן המגיע עם 2 מחסניות של 10 כדורים ו- 17. מחסנית ה- 10 כדורים היא מחסנית קצרה, מה שהופך את נשיאת האקדח לפשוטה אך את האחיזה למעט יותר מאתגרת בשל גודל הידית הקטן.

אקדחים בעלי מחסנית חד טורית ודו טוריים

אקדחים בעלי מחסנית חד טורי הם אקדחים לרוב עם מחסנית בעלת 6-10 כדורים (לדוגמה גלוק 43 – סמיט שליד – טאורס G2S )
אקדחים בעלי מחסנית דו טורית מתחילים ב 10 כדורים ויכולים להגיע גם ל 33 כדורים במחסנית אחד  אין ספק שיש יתרון מספרי לאקדחים בעלי מחסנית דו טורית אבל עם הגודל מגיע משקל ולכן יש לקחת את זה כחלק מהחישוב

אקדחי טאורוס

אם שאלתם את עצמכם איך בוחרים אקדם דו טורי משובח, התשובה נמצאת במותג טאורוס. דגם G2C הוא אקדח דו טורי 12 כדורים וכן קיים גם מחסנית נוספת של 15 ו17 כדורים, סאב-קומפקט, מאד קל לנשיאה ונוח מאד גם לאחיזה מלאה ביד. ולמי שמחפש לבחור אקדח קטן באמת,G2S  מכיל מחסנית 7 כדורים. הוא ניחן באחיזה מלאה ביד.

נקודה נוספת למחשבה לא הייתם קונים רכב לפני שהייתם מבצעים נסיעת מבחן ככה גם אקדח.

חשיבות רבה של ניסיון האקדח במהלך הרכישה בכדי להגיע רמת התאמה מקסימלית.

זכרו על מנת למצוא את האקדח שלכם, בחרו אותו על פי האחיזה, הנשיאה והתקציב המתאימים לכם ביותר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *